SD 陸戰型Gundam [Ver. Kozue] 製作前言

近期覺得好像很多人喜歡將SD改成"3頭身",呢種3頭身既style雖然沒有原本SD的可愛,不過睇落幾型;剛巧我又係朋友身上強奪左一隻"已啪but無上色"既陸巾模型 XD,那正好給我用來試改3頭身的SD,等自己都可以擁有返一隻黎玩下。




製作過程略述

基本上係用1/144陸戰型高達來改造,雖然當中既工序不外乎係改短手臂,改短條腰,整返d連接位諸如此類.... 不過最花時間同最困難的地方係點樣set好整個身體既比例,唔係就會出現雙手雙腳過長或者係上下身比例不平均的情況。至於頭的方面,只是就甘用返SD巾個頭,並無任何改造,最大原因係....懶=.=不過即使唔改,我都覺得好match。另外手狠地自製左兩個地台,感覺上我好似好少整地台來玩呢。




上色方面,由於我本來就好喜歡改色,於是放棄原色改成泥黃色,雖然現在陸巾既主色跟我原本心目中預定的泥黃色有少少差異,不過由於望落去好順眼,甘亦採用左而家呢個主色。最後加返少少陰影,藉此希望睇落無甘單調。





後記

我覺得我近來都放左較多的時間在上色上,也許之前Rickdias的選色失敗令我留下強烈陰影吧..... 唔知呢d算唔算"no pain no gain"啦,不過至少呢次既陸巾同上次既GP02的用色我都好滿意。另外我也好滿意今次完成後的身體比例,用分數來評價的話我會俾自己85分,雖然手腳還是長左一d d,不過如果再改短,有可能比而家個樣仲差......




手痕才整的地台

不知不覺又就快到04年尾,今年一隻SD渣古都無砌過.... 算係一個遺憾... 感覺上我今年的模型製作都好似不停試新野... 下次將會整既模型將會係PG,其實係幫人砌才砌的,不過甘應該算係試新野的另一種表現吧~~



不過做唔出沙地的感覺



這是另一個因手痕而整的地台

 



睇落好似兩父子


完成日期: 10/2004
Modeled by Kozue

You are the visitors