向左望~


Val-walo 製作前言

有朋友見到我砌呢款模型時黎問我:"又砌呢隻??" 其實呢,我並不是想砌呢款模型,只係我想學砌車,希望可以整到砌車時好”令”既車身甘既反光表面,所以才用呢副模型黎"祭旗" ,我過往砌過的3架車都屬於劣作,所以係我未有信心同能力砌車前都係搵d 平價既模型"試辦"先,而今次這MA的機翼夠闊同夠平,係用黎"祭旗"的不二之選 XD。

至於我之前所製作的Val-walo,請按以下的link參觀:
Val-walo (迷彩) 製作報告



向右望


兄弟合照 (1)

簡略製作過程

今次的製作目的是要令上色後的表面反光如鏡,主色改成紫紅色 (因為原設紅色太多人噴,最喜歡標奇立異既我當然要玩下改色 XD) 今次製作最花時間係拋光,上色後先加上水貼,再噴上幾層光油,隔幾日後用compound狂捽(點捽?? 用compound塗上眼鏡布,之後捽到同一個位無哂compound兼有d令就算ok),之後又再噴上幾層光油,隔幾日後又再捽過,重複以上步驟2-3次後表面就變成而家甘令。



兄弟合照 (2)


兄弟合照 (3)

後記

其實主色油層表面仲未夠平滑,仲可以見到有少少橙皮存在,這算是美中不足吧,不過今次處理表面的成果比上次砌架1/24 beetle時好得多,反光效果完全比預期既好(左下的圖就係機翼反射出電視機影像,顯示出的是廣告中的一個女仔既頭),practice多兩次我應該可以再試砌車吧 ^^



都係補夾口比較煩


真係"令"到樣都照到架



細位多面睇~


就快"令"到可以當鏡照



夠哂令吧 XD

完成日期: 7/2004
Modeled by Kozue

You are the visitors