Left Side View

1/24 New Beetle 前言

成日話唔砌車既我,因為受到好友Arnold在rms 8展出的1/24 newbee所影響,結果我就試下砌一架了。由於對上兩次砌既車係屬於Cyber Formula系列,即是我對砌這類automobile倒是第一次,結果在"砌不得其法"既情況底下,車身既反光度並不算很好(倒是比起之前兩架Cyber Formula好了不少,這也令我覺得少許安慰....) 經過今次之後,我又怕左砌車啦,哈哈..... 原因呢,就是整得唔好囉(睇下今次架beetle就知啦~.~")



Right Side View


Top View
製作過程及上色配對

其實砌車既過程比砌高達簡單,只要"功多藝熟",就可以令到車身好令~ 今次的過程是噴上主色後噴上多層光油,最後將compound塗上車身表面,再用眼鏡布捽到車身光滑及"令"身為止。至於"比卡超"既水貼,係有朋友幫我整的,不是跟原車送。

顏色方面,資料如下:
黃色:Orange Yellow -> Yellow
黑色:雙星 X-10



Rear View


甘影就睇到車身反光


車頭都係
  後記

我發現同d車影相,跟影高達有好大分別。也許唔夠天然光既關係,所以點影都睇唔到車身反光,於是只好額外對住天然光影左兩幅(即是last 個兩幅),原來幫模型影相都係一門學問....


 

完成日期: 7/2003
Modeled by Kozue

You are the visitors