好"招積"既pose ^^||

SD God Gundam 製作前言

由於上次整GM Cannon整到強差人意,於是就轉返老本行 -- 砌SD (甘都算係理由=.=)。 其實是因為我想試色才砌這隻God gundam,當我整HGUC RX-78-2時所用的colour tone,其實全身既色調唔係太統一, 所以今次用那colour tone 再試一次,務求令全身的顏色有統一既感覺。




設計得幾有氣勢


Hyber Mode

製作過程略述

製作方面,其實都無咩特別好講,只係覺得分件分得一般,上色時有點麻煩而已;不過這模型有一個優點是偷膠位少,可以慳返些少時間。至於色調,即是全色溝淡(比上次整HGUC RX-78-2時更淡)。



Right Side View



Rear View

 


後記

今次砌God Gundam的目的成功達成^^,整體的色調都算統一(如果隻黃色再淡d就更好,我已經溝左好耐都未溝出心目中既淡黃色...)。另外我發覺相中既模型真的跟實物有一後差距,環境既光暗完全影響相中模型的色調,這方面請大家見諒(因為影左好多次都係甘);今次的製作時間是27小時... 以砌SD又無改造來說好似有d慢.... 一提起改造,我既另一隻水用渣古都唔知幾時先完成,其工程之浩大完全令我為之卻步=.= 不過開左個頭總要完成佢,希望我可以早日搞掂佢再post上黎俾大家睇啦....



又係度手指指...



核戰機一隻

 



呢個pose都唔錯



斬!!!

 

 

完成日期: 3/2004
Modeled by Kozue

You are the visitors